Grano - Kuudes Aisti

Grano

Myyntihenkilöstölle tämä oli iso kulttuurinen muutos

Saimme hyvän herätyksen tähän päivään ja tulevaan

”Grano Oy:n myyntihenkilöstö havahtui lopullisesti siihen, mitä uudenlainen asiakkuuksien hoitaminen tarkoittaa käytännössä. Muutos näkyi erityisesti siinä, että opimme ennakoimaan paremmin asiakkaiden tarpeita ja samalla tarjoamaan palveluitamme laajemmin.”

Näin kiteyttää Grano Oy:n kaupallinen johtaja Jukka-Pekka Vuori sitä, mitä Kuudes Aisti toi heidän muutokselleen.

”Opimme ennakoimaan paremmin asiakkaiden tarpeita.”

Grano on asettanut tavoitteekseen nousta Suomen parhaiden B-to-B -myyntiorganisaatioiden joukkoon. Kuudes Aistin tehtävänä oli käynnistää toimintakulttuurin muutos ja saada ihmiset ymmärtämään, mitä se käytännössä tarkoittaa jokaisen päivittäisessä työssä. Haimme lisää systematiikkaa ja aloitteellisuutta ja sitä myös saimme. Ensimmäisten kuukausien kokemukset osoittivat, että ne tiimit, jotka lähtivät mukaan uuteen, ovat saaneet erinomaisia tuloksia.