Kuudes Aisti -koulutustilaisuudet

Tiistaisin klo 7:30-9:00 järjestettävä Kuudes Taso -keskustelutilaisuus rikkoo yritysten ja ihmisten onnistumista rajoittavia uskomuksia. Rennossa aamukahvitilaisuudessa käsittelemme vuoroviikoin myynnin, markkinoinnin, johtamisen ja viestinnän “totuuksia” ja haemme niiden tilalle uusia tai vaihtoehtoisia ajattelutapoja.

Lupauksemme on, että lähdet meiltä viisaampana ja energisempänä.

Päivämäärät ja valmennuksen sisällöt

21.3.2017 Keskustelussa B-to-B -myynnin suurin haaste. Kuinka tavoittaa ostaja. Verkon korostunut rooli ostopäätösten teossa on muuttanut hankintaprosessia. Miten jaat tietoa ja löydyt verkosta, nostat ostajan kiinnostusta ja kohtaat hänet merkityksellisissä tapaamisissa?
14.3.2017 Mikä selittää menestyvän ihmisen menestystä? Keskustelussa tällä kertaa asenteen ja ajattelutaitojen voima tuloksen teossa.
28.2.2017 Jatkamme kommunikaatioon liittyvien rajoittavien uskomusten rikkomista. Tällä kertaa aiheena informaatiovaikuttaminen ja matkaoppaana Pasi Sillanpää.
14.2.2017 Vaikuttava viestintä. Vakuuttavuus on synnynnäistä. Ei pidä paikkaansa. Tule kuuntelemaan siitä, mikä tekee asiantuntijasta uskottavan. Tiesitkö, että on fiksua oppia asiakkaan kieli.
7.2.2017 Itsensä johtaminen. 7 syytä harjoitella. Harjoitteleminen on itsensä eli oman mielen johtamisen perusta. Harjoitteleminen on myös orgaanisin tapa oppia, kehittyä ja muuttua. Sellaiseksi kuin haluat.
31.1.2017 Facebook tarjoaa loistavia markkinointimahdollisuuksia myös niille asiantuntijayrityksille, jotka toimivat niin sanotussa Business to Business -markkinassa. Asiantuntijayritys voi esimerkiksi kohdentaa markkinointiaan suoraan potentiaalisille asiakasyritysten työntekijöille, joille yritys pyrkii myymään tuotteitaan ja palveluitaan. Jos yrityksen potentiaalien kohderyhmä on esimerkiksi markkinointipäälliköt tietyissä yrityksissä, voi yritys kohdentaa markkinointiaan suoraan näiden yritysten markkinointipäälliköille. Tule siis paikalle Kuudes Taso -aamiaiskeskusteluun, jossa näytän vaihe vaiheelta, kuinka yrityksesi rakentaa edellä mainituille kohderyhmille suunnattuja markkinointikampanjoita Facebookissa.
24.1.2017 Tervetuloa murskaamaan myynnin klassikko myyttejä, kuten asiakas tietää mitä haluaa ja ostaa vain hintaa. Tule keskustelmaan mitä haittaa tästä ajattelusta on tuloksen tekemiselle.

Ota yhteyttä!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.